RUOKAVALIOT

Yksittäiset ruokavaliot, sekä 3kk ruokavalioprojektit

Tarvitsetko ruokavalion?

Tarjoamani ruokavaliot

Yksittäinen ruokavalio

3kk ruokavalioprojekti

Tarvitsetko ruokavalion?

- Oletko yrittänyt omatoimisesti muokata omaa ruokavaliota, mutta muutokset eivät ole tuottaneet haluttua tulosta

- Oletko kokeillut netti/henk. koht. valmennuksia, mutta riittämättömin tuloksin?

- Onko sinulla jokin konkreettinen tavoite (esim. rasvanpoltto, lisää lihaksia ja/tai voimaa, tai haluatko tietää syötkö riittävästi kaikkea?)

- Onko mielestäsi terveellinen ruokavalio synonyymi mauttomalle ruoalle ilman vapaasyöntimahdollisuutta?

Jos vastasit johonkin kohtaan kyllä: Tarvitset ruokavalion!

Tarjoamani ruokavaliot

Vaihtoehdot:

1) Yksittäinen ohjelma

2) 3kk ravintoprojekti

3) Konsultaatiotapaaminen

– Tarjoamani ravintopalvelu on tarkoitettu liikunnallisten tavoitteiden saavuttamiseen, terveellisen ruokavalion suunnitteluun ja toteuttamiseen, sekä ravitsemustilanteen analysointiin.

– Tarjoamaani ruokavaliopalvelua ei ole tarkoitettu sairauksien hoitoon tai diagnosointiin!

Yksittäinen ruokavalio

- Soveltuu erityisesti tilanteeseen, kun halutaan varmistua riittävän monipuolisesta ruokavaliosta!

- Ei sisällä seurantaa tai päivityksiä, vaan kyseessä on puhtaasti yksittäinen ohjelma!

- Ohjelma perustuu esitietolomakkeessa annettuihin arvioihin.

- Näin edetään: laita minulle sähköpostia haluamastasi projektista! Saat paluuviestinä esitietokysymykset. Rakennan ohjelman näiden vastausten kautta! Toimitan ohjelman sähköpostitse noin viikon kuluessa!

3kk ruokavalioprojekti

1) Kartoitusvaihe (noin 1-3kk)

– Projektin aikana selvitetään, kuinka paljon ravintoaineita tarvitset minimissään!

– Projektin tarkoituksena on nostaa energiaravintoaineiden määrä vähintään minimitasolle ennen varsinaisen tavoitteellisen projektin aloittamista (rasvanpoltto tai lihasmassan lisääminen).

– Projekti rakentaa samalla optimaalisen tilanteen normaaliin arkiruokailuun liittyen!

– Päivittäinen painoseuranta, ja viikoittainen sähköpostiseuranta

2) Rasvanpolton tehostaminen

– 3kk ohjelmakokonaisuus, jonka avulla tehostetaan rasvakudoksen käyttöä energiaksi!

– 1-2 viikon välein tapahtuvat muutokset

– Päivittäinen painoseuranta, ja viikoittainen palauteposti

HUOM: Rasvanpolttotavoite on suositeltavaa aloittaa riittävillä ravintoainemäärillä!

– Eli projekti on suositeltavinta aloittaa 1) kohdan mukaisella kartoitusvaiheella!

3) Lihasmassan lisääminen

– 3kk:n ravinto-ohjelmakokonaisuus, jonka tavoitteena on lisätä ruokavalion energiamäärää progressiivisesti ylöspäin ilman rasvakudoksen kerryttämistä

– Päivittäinen painoseuranta ja viikoittainen palauteposti